In korte tijd is Hét Verzendhuis uitgegroeid tot een van de grootste pakketshops voor Hoorn en omgeving. Uniek is dat Hét Verzendhuis niet gebonden is aan één pakketdienst, maar nagenoeg alle grote vervoerders (met uitzondering van PostNL) heeft gecentraliseerd. Voor het halen en brengen van pakketten van DHL, DPD, GLS, Homerr en UPS hoeft men dus nog maar één servicepunt te gebruiken: Hét Verzendhuis! Recent is het dienstenpakket uitgebreid met een flexibele en gunstig geprijsde afhaalservice voor lokale winkeliers, die door de nieuwe overheidsmaatregelen hun deuren hebben moeten sluiten.
Hulp aan lokale winkels en bedrijven
Dat juist in december, de maand van het jaar waar veel winkeliers het van moeten hebben, de winkels moeten sluiten is voor de detailhandel een enorme domper. Zij zijn naarstig op zoek naar oplossingen, want mensen mogen de winkel niet betreden, ook niet om bijvoorbeeld bestellingen af te halen. De ondernemers hebben daardoor te maken met extra verzendkosten voor de bezorging, terwijl hun klant in feite om de hoek woont. De motivatie om lokaal te winkelen, neemt daardoor af. Met als gevolg nóg minder decemberverkopen voor de lokale ondernemer.
Hét Verzendhuis heeft daarom per direct een nieuwe service gelanceerd voor alle winkels en bedrijven in Hoorn en omgeving. Servicepunten voor post en pakketten mogen namelijk openblijven en de pakketten die zijn besteld bij de lokale ondernemers worden via Hét Verzendhuis aan de klanten overgedragen. Hoe dat werkt? Iedere winkel handelt zelf de bestelling en de betaling af met hun eigen klant. De winkel maakt de bestelling gereed en levert deze samen met alle andere bestellingen dagelijks bij de pakketshop af. Vanaf dat moment kan de bestelling worden opgehaald. Als het pakket wordt afgehaald zorgt Hét Verzendhuis uiteraard voor de controle van de gegevens, zodat de ondernemer zeker weet dat het pakket aan de juiste persoon is overhandigd.
Positieve reacties
Direct na de aankondiging van deze nieuwe pakketservice voor lokale ondernemers, stroomden de reacties binnen. Gerard Rutgrink, eigenaar van KelCha Toys vertelt: “Nu onze winkel gesloten moet blijven voor onze klanten, zijn wij enorm blij dat Hét Verzendhuis deze ophaalmogelijkheid biedt. Onze lokale klanten kunnen nu blijven profiteren van ons assortiment en service en hun favoriete speelgoed op tijd in huis hebben voor Kerstmis. Wij kennen de mensen achter Hét Verzendhuis al geruime tijd en weten dat dat zij dezelfde kwaliteitsnormen hanteren als wijzelf.”
Flexibiliteit, service en een scherpe prijs
Pakketten kunnen niet alleen tijdens openingstijden, maar in overleg ook op andere momenten worden aangeleverd. Er is geen minimum- of maximumaantal pakketten per dag, geen ingewikkelde aanmeldprocedure en er worden geen opstartkosten gerekend. Kortom, een zorgeloze oplossing voor de ondernemers, die op dit moment wel iets anders aan hun hoofd hebben. Vanwege het toenemend aantal (online) bestellingen en de feestdagen is Hét Verzendhuis op zaterdag 19 december bovendien extra geopend en zolang de lockdown duurt krijgen de lokale ondernemers 25% korting op deze service.
Alle informatie is te vinden op de website van Hét Verzendhuis: https://www.hetverzendhuis.nl/zakelijke-oplossingen/lokaal-afhaalpunt/ of neem telefonisch contact op: (088) 123 84 50.